Intrebari frecvente - Zebra Music

Intrebari frecvente

Cum pot plati?

Acceptam carduri de credit si debit precum VISA, MASTERCARD sau MAESTRO. De asemenea, puteti plati in rate, iar clientii care au facut comanda online si doresc sa ridice produsul din magazin, au un discount de 2%.

Pot plati in rate?

Da, utilizand cardurile emise de catre BCR, BTRL, Alpha Bank si BRD

Ce comision am la plata in rate?

Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision. 

Cum procedez daca am probleme cu produsul?

In cazul rar in care se intampla sa aveti probleme cu produsul dumneavoastra, nu ezitati sa ne contactati telefonic la 0733 012 013, sau prin email la customer@zebramusic.ro

Cum procedez daca vreau sa returnez produsul pentru a-l schimba?

Daca doriti sa schimbati produsul, nu ezitati sa ne contactati. Perioada de retur este de 14 zile.

Pot plati la livrare?

Nu, plata se face in momentul semnarii contracului

Se poate livra un pian la etajele superioare ale cladirii in care locuiesc ?

In cazul instrumentelor de dimensiuni mari precum: piane acustice, piane digitale cu o greutate de peste 100 de kg, boxe si instalatii de sunet de peste 100 kg, stative si schele de lumini de dimensiuni agabaritice, livrarea se face doar la etajul inferior (parter) este deasemenea exclusa livrarea la demisolul sau subsolul cladirilor. Toate celelalte instrumente muzicale pot fi livrate.